Utmärkelser

Di Gasell 2019

Tack vare att vi har fått tre Di Gasell, 2016, 2017 och 2018 uppfyller vi kraven för Dagens Industris nyinstiftade pris MästarGasell. Under årens lopp har över 28 000 svenska företag fått minst ett Gasell-pris. Av dessa är mycket få som fått tre Gaseller.

Kriterierna är 10 miljoner kronor i omsättning, minst 10 anställda, minst dubblerad försäljning från år ett till år fyra, ökad försäljning varje år, positivt resultat över fyra år, organisk tillväxt och sund ekonomi. Stort tack till alla medarbetare, leverantörer och kunder som gjort detta möjligt. Av Sveriges alla aktiebolag är det endast en procent som är Gasell-företag.

Di Gasell 2018

För tredje året i rad uppfyllde vi de hårda kraven för Dagens Industris Gasell-pris. Stort tack till alla som bidragit.

Di Gasell 2017

För andra året i rad uppfyllde vi de hårda kraven för att få Dagens Industris Gasell-pris. Stort tack till alla som bidragit.

E-PRIZE 2017

E-Prize är ett samarbete mellan energibolaget Eon och Veckans Affärer, och är ett av Sveriges mest etablerade priser inom energieffektivisering. E-Prize belönar svenska företag med de mest innovativa lösningarna för att underlätta utvecklingen mot mer förnybar och effektivare användning av energi. I år blev vi inte bara nominerade, vi vann dessutom kategorin Energieffektivisering.

Seal of Excellence

Priset delas ut av Europeiska kommissionen som under flera månader skärskådat vårt företag, vår teknik, våra projekt och vår framtida potential. EUS syfte med Seal of Excellence är att påskynda processen för tillväxtföretag som söker finansiering. Med ett SoE minimeras behovet av en ny genomlysning.

Di Gasell 2016

Ozonetech uppfyllde i år de stränga kraven som Sveriges ledande affärstidning Dagens Industri ställer för att dela ut detta bevis på snabb och sund tillväxt.

Årets nybyggare 2015

Ozonetech och bröderna Behrang och Behrooz Gilanpour har blivit Årets nybyggare 2015. Priset delades ut av H. M. Konungen Carl XVI Gustaf vid en ceremoni på Kungliga slottet. Priset ges till de som med hårt arbete har lyckats skapa ett tillväxtföretag. Ozonetechs innovativa teknik gör företaget till ett ledande cleantech-företag med produkter som renar vatten och luft effektivt, hållbart och till låg kostnad.

Ozone tech