Utmärkelser

E-PRIZE 2017

E-Prize är ett samarbete mellan e.on och Veckans Affärer, och är ett av Sveriges mest etablerade priser inom energieffektivisering, grundat 2009. E-PRIZE belöningar Svenska företag som har de mest innovativa lösningarna för att underlätta utvecklingen mot mer förnybara och effektivare användning av energi.

Seal of Excellence

Priset tilldelas av Europeiska kommisionen som skärskådat vår företag, våra projekt, vår teknik och gett oss mycket höga betyg. Syftet med kvalitetsstämpeln Seal of Excellence är slippa ny genomlysning av verksamheten när man söker finansiering.

Di Gasell 2016

2016 Ozonetech utdelades som Gazelle Company av Dagens Industri, Sveriges största affärstidning.
Dagens Industri utnämner de snabbast växande företagen i Sverige.

Kriterierna är 10 miljoner kronor i omsättning, minst 10 anställda, minsta dubblerade försäljning från år ett till år fyra, ökad försäljning varje år, positivt resultat över fyra år, organisk tillväxt och sund ekonomi

Di Gasell 2017

2017 Ozonetech utdelades som Gazelle Company av Dagens Industri, Sveriges största affärstidning.
Dagens Industri utnämner de snabbast växande företagen i Sverige.

Årets nybyggare 2015

Ozonetech och bröderna Behrang och Behrooz Gilanpour, tilldelades Sveriges nya entreprenör år 2015. Priset utdelades av H. M. King Carl XVI Gustaf vid en ceremoni på Kungliga slottet. Årets nybyggare, ges till dem som genom hårt arbete har lyckats skapa ett tillväxtföretag som står för innovation inom branschen. Prisutmärkelsen tilldelas Ozonetech för innovation och det faktum att Ozonetech som ett svenskt miljöbolag bäddar vägen för miljökunskap världen över.

Ozone tech